Retourneren & klachten

Wij staan van 09:00 tot 21:00 voor je klaar!

Wij willen uiteraard net zo graag als jij dat je 100% tevreden bent met je aankoop. Mocht er met deze pagina nog niet helemaal uitkomen, neem dan gerust contact met ons op!

Wij zijn te bereiken per telefoon, whatsapp, e-mail en uiteraard in de winkel die 6 dagen per week open is. Neem contact met ons op. Hieronder staan de meest gestelde vragen.

Retourneren, garantie & klachten

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Niet helemaal tevreden? Retourneren van producten mag binnen 14 (kalender)dagen mits het product ongebruikt en onbeschadigd is. In dit geval neem je binnen 14 dagen contact met ons op met de kassabon of factuur om je retour te melden. Je hebt na melding nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.

Wanneer wij de producten in goede, originele staat ontvangen crediteren wij het volledige orderbedrag inclusief in rekening gebrachte verzendkosten. Verzendkosten bij retouren terug naar ons zijn voor je eigen rekening.

Hoe lang heb ik garantie?

Dit is verschillend per product. Op de pagina kamado advies staan de garantie termijnen vanuit de verschillende kamado merken. Op accessoires en andere producten gelden andere garantie termijnen, deze is altijd minimaal 2 jaar op fabricagefouten. Dit wilt zeggen dat je product minimaal 2 jaar na aanschaf probleemloos moet kunnen werken. Neem gerust contact met ons op wanneer je een specifieke vraag hebt.

Er gaat iets stuk. Wat nu?

Dat is altijd erg vervelend. Neem altijd even contact met ons op, wij helpen je graag verder met een passende oplossing. Wij zullen ons volledig inzetten om jou weer snel aan het barbecuen te krijgen!

Stel dat ik niet geheel tevreden ben over de dienstverlening. Waar kan ik met mijn klacht terecht? 

Jouw tevredenheid is erg belangrijk voor ons, wij zullen er dan ook alles aan doen om jou tevreden te maken. Doen wij dit niet kan je dit uiteraard aangeven bij ons, neem hiervoor contact met ons op.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.