Klantenservice

We helpen je graag met jouw outdoor cooking adventure!

Wij willen uiteraard net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je bestelling in ontvangst kan nemen en je 100% tevreden bent met je aankoop. Mocht er met deze pagina nog niet helemaal uitkomen, neem dan gerust contact met ons op!

Wij zijn te bereiken per telefoon, whatsapp, e-mail en uiteraard in de winkel die enkel op dinsdag en woensdag gesloten is. Neem contact met ons op. Hieronder staan de meest gestelde vragen.

Bestellen & bezorgen

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kan op veel manieren betalen. Dit zijn:

  • iDeal
  • Bancontact/Mister Cash
  • Vooruitbetaling per bank
  • Mastercard
  • Visa
  • PIN en contant bij afhalen in de winkel

Wat zijn de verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland en België?

Bestellingen vanaf € 30 worden gratis bij je thuisbezorgd. Voor bestellingen onder dit bedrag wordt een vergoeding van € 4,50 in rekening gebracht.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Geen probleem! Wanneer je een bestelling plaatst en kiest voor afhalen in de winkel kan dit al vanaf de volgende dag mits op voorraad.  We vertellen je dan graag meer over het product, en je hebt de mogelijkheid om het product eerst even in het echt te zien. De koffie staat klaar!

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?

Onze kracht is dat we uit eigen voorraad leveren. Wij hebben honderden kamado’s op voorraad en kunnen dus snel leveren. Vaak zelfs al de volgende dag al! Dit hangt samen met het tijdstip waarop je bestelling binnen komt in combinatie met de drukte. Door dit zelf in de hand te hebben kunnen we goede service bieden, vooral ten opzichte van een (wat ons betreft) klantonvriendelijke dropshipment levering.

Kamado via pallet transport

Wil je de kamado thuis geleverd hebben nemen we na je bestelling contact met je op welke dag je hem geleverd wilt hebben. Je mag dit ook al in het notitie veld vermelden bij je bestelling. De kamado wordt netjes bij je thuis afgeleverd. De meeste kamado’s zijn niet lastig te monteren, ze komen namelijk al grotendeels voor gemonteerd. Super makkelijk, je staat dezelfde avond al te grillen! Wij rekenen hier geen kosten voor.

Bestellingen zonder kamado
Wij streven ernaar om alle bestellingen die op werkdagen voor 16:00, dezelfde dag te versturen. Mocht je een bestelling dezelfde dag al nodig hebben, neem dan even telefonisch contact met ons op.

Via PostNL zal dan een werkdag later de bestelling afgeleverd worden. Je kunt je pakket volgen via track and trace zodat je weet hoe laat de postbezorger het pakket komt afleveren. Hiervoor ontvang je direct na de verzending een bevestiging per e-mail.

Retourneren, garantie & klachten

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Niet helemaal tevreden? Retourneren van producten mag binnen 14 (kalender)dagen mits het product ongebruikt en onbeschadigd is. In dit geval neem je binnen 14 dagen contact met ons op met de kassabon of factuur om je retour te melden. Je hebt na melding nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.

Wanneer wij de producten in goede, originele staat ontvangen crediteren wij het volledige orderbedrag inclusief in rekening gebrachte verzendkosten. Verzendkosten bij retouren terug naar ons zijn voor je eigen rekening.

Hoe lang heb ik garantie?

Dit is verschillend per product. Op de pagina kamado advies staan de garantie termijnen vanuit de verschillende kamado merken. Op accessoires en andere producten gelden andere garantie termijnen, deze is altijd minimaal 2 jaar op fabricagefouten. Dit wilt zeggen dat je product minimaal 2 jaar na aanschaf probleemloos moet kunnen werken. Neem gerust contact met ons op wanneer je een specifieke vraag hebt.

Er gaat iets stuk. Wat nu?

Dat is altijd erg vervelend. Neem altijd even contact met ons op, wij helpen je graag verder met een passende oplossing. Wij zullen ons volledig inzetten om jou weer snel aan het barbecuen te krijgen!

Stel dat ik niet geheel tevreden ben over de dienstverlening. Waar kan ik met mijn klacht terecht? 

Jouw tevredenheid is erg belangrijk voor ons, wij zullen er dan ook alles aan doen om jou tevreden te maken. Doen wij dit niet kan je dit uiteraard aangeven bij ons, neem hiervoor contact met ons op.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.